Celoroční hodnocení spokojenosti s našimi překladatelskými službami za rok 2014 dopadlo nad očekáván...

23. 3. 2015

Hodnocení překladů a tlumočení se zúčastnila téměř stovka našich velkých zákazníků. Hodnotili základní parametry služeb jako rychlost komunikace, kvalitu poskytovaných služeb, dodržování termínů, rychlost provádění jednotlivých zakázek a také, zda ceny odpovídají provedené práci. Výsledky nás příjemně překvapily. Hodnocení se pohybovala v průměru okolo 1,7 (ze čtyřstupňové škály). To znamená, že naši zákazníci hodnotili služby známkou „nad očekávání“ nebo „očekávané“. Zvláště nás potěšila hodnocení tohoto typu:

„Velmi přátelský a osobní přístup ke stálým klientům, kvalita překladů, úpravy textů na požádání, dodržování termínů.“ 

„Vstřícnost, vyřízení objednávek bez odkladu, milé chování a komunikace zaměstnanců, zájem o zkvalitňování služeb, cenová nabídka – konkrétně ušitá na míru naší společnosti.“

„Velmi si vážím technických dovedností Vašich projektovýchmanažerů a přátelského přístupu. Pro mě je velmi dobrá kvalitaa rychlá komunikace znakem něčeho výjimečného.“

Tato hodnocení nám vždy zvednou náladu a dodají chuť kezlepšování našich výkonů. Smile