V uplynulých dnech jsme vylosovali tři zákazníky, kteří vyplnili dotazník o „všeobecném hodnocení spokojenosti“ s našimi službami.
1. cenu – sadu nožů Tescoma získal pan Thomas z Německa
2. cenu – domácí slivovici ZELENKOVICE získala paní Petra z České republiky
3. cenu – pero PARKER získal pan Marek taktéž z České republiky
Všem výhercům gratulujeme a věříme, že je ceny potěší.
Názorů našich zákazníků si velmi vážíme a jsme rádi, že letos bylo všeobecné hodnocení spokojenosti vyplněno rekordním počtem zákazníků, přičemž drtivá většina hodnocení u nejdůležitějších měřítek byla „očekávaná“ případně „nad očekávání“. Oněmi klíčovými měřítky byly rychlost odpovídání, kvalita služeb, rychlost služeb, dodržování termínů, cena nebo kvalita informací na webu. Pouze ve dvou případech z celkových 312 bylo jedno z měřítek hodnoceno „pod očekávání“.
Děkujeme všem zákazníkům za jejich „věrnost“ a spolupráci při řešení projektů – včetně zasílání této zpětné vazby. Věříme, že vás nezklameme ani v budoucnu.
Doufáme také, že tato informace bude pozitivním signálem pro nové zákazníky při rozhodování o novém dodavateli překladatelských služeb.
Daniela je zkušená projektová manažerka, která širokou škálu svých schopností a dovedností… (číst dále)
Náš CFO, David Možnar, poskytl rozhovor České asociaci umělé inteligence. Přiblížil v něm pohled na… (číst dále)
Jestliže i mezi vánočními svátky budete potřebovat vyřešit překladatelské projekty, budeme tu pro… (číst dále)
Podle nejnovějšího průzkumu nezávislé mezinárodní společnosti CSA Research jsme poskočili na pátou… (číst dále)
Letos jsme se vůbec poprvé zúčastnili mezinárodní konference memoQfest, kterou už potřinácté… (číst dále)
Další novinky »