Spokojenost našich zákazníků byla v uplynulém roce „očekávaná“ nebo „nad očekávání“.

28. 2. 2014

V uplynulých dnech jsme vylosovali tři zákazníky, kteří vyplnili dotazník o „všeobecném hodnocení spokojenosti“ s našimi službami.

1. cenu – sadu nožů Tescoma získal pan Thomas z Německa
2. cenu – domácí slivovici ZELENKOVICE získala paní Petra z České republiky
3. cenu – pero PARKER získal pan Marek taktéž z České republiky

Všem výhercům gratulujeme a věříme, že je ceny potěší.

Názorů našich zákazníků si velmi vážíme a jsme rádi, že letos bylo všeobecné hodnocení spokojenosti vyplněno rekordním počtem zákazníků, přičemž drtivá většina hodnocení u nejdůležitějších měřítek byla „očekávaná“ případně „nad očekávání“. Oněmi klíčovými měřítky byly rychlost odpovídání, kvalita služeb, rychlost služeb, dodržování termínů, cena nebo kvalita informací na webu. Pouze ve dvou případech z celkových 312 bylo jedno z měřítek hodnoceno „pod očekávání“.
Děkujeme všem zákazníkům za jejich „věrnost“ a spolupráci při řešení projektů – včetně zasílání této zpětné vazby. Věříme, že vás nezklameme ani v budoucnu.
Doufáme také, že tato informace bude pozitivním signálem pro nové zákazníky při rozhodování o novém dodavateli překladatelských služeb.