V souvislosti se zavedeným systémem řízení kvality (QMS) mají všichni naši zákazníci od března tohoto roku možnost na zákaznickém portále provádět hodnocení kvality překladů. Tyto informace pečlivě sledujeme a evidujeme. Monitorování spokojenosti zákazníků je důležitým nástrojem pro hodnocení kvality naší práce.
Daniela je zkušená projektová manažerka, která širokou škálu svých schopností a dovedností… (číst dále)
Náš CFO, David Možnar, poskytl rozhovor České asociaci umělé inteligence. Přiblížil v něm pohled na… (číst dále)
Jestliže i mezi vánočními svátky budete potřebovat vyřešit překladatelské projekty, budeme tu pro… (číst dále)
Podle nejnovějšího průzkumu nezávislé mezinárodní společnosti CSA Research jsme poskočili na pátou… (číst dále)
Letos jsme se vůbec poprvé zúčastnili mezinárodní konference memoQfest, kterou už potřinácté… (číst dále)
Další novinky »