Hodnocení překladů a tlumočení se zúčastnila téměř stovka našich velkých zákazníků. Hodnotili základní parametry služeb jako rychlost komunikace, kvalitu poskytovaných služeb, dodržování termínů, rychlost provádění jednotlivých zakázek a také, zda ceny odpovídají provedené práci. Výsledky nás příjemně překvapily. Hodnocení se pohybovala v průměru okolo 1,7 (ze čtyřstupňové škály). To znamená, že naši zákazníci hodnotili služby známkou „nad očekávání“ nebo „očekávané“. Zvláště nás potěšila hodnocení tohoto typu:
„Velmi přátelský a osobní přístup ke stálým klientům, kvalita překladů, úpravy textů na požádání, dodržování termínů.“
„Vstřícnost, vyřízení objednávek bez odkladu, milé chování a komunikace zaměstnanců, zájem o zkvalitňování služeb, cenová nabídka – konkrétně ušitá na míru naší společnosti.“
„Velmi si vážím technických dovedností Vašich projektovýchmanažerů a přátelského přístupu. Pro mě je velmi dobrá kvalitaa rychlá komunikace znakem něčeho výjimečného.“
Tato hodnocení nám vždy zvednou náladu a dodají chuť kezlepšování našich výkonů.
Po těch více než 30 letech dodávání odborných překladů je nám jasné, že některé projekty zkrátka… (číst dále)
Ve druhém díle jsme se zaměřili na to, jak můžete na překladatelských službách výrazně ušetřit. (číst dále)
Abychom zákazníky i dodavatele ujistili, že kvalitu jazykových služeb bereme opravdu vážně,… (číst dále)
Máte na starosti objednávání překladatelských služeb? Pak je první díl naší nové série “Insider’s… (číst dále)
V rámci preventivních opatření souvisejících s pandemií koronaviru jsme podnikli řadu kroků. (číst dále)
Další novinky »