Hodnocení překladů a tlumočení se zúčastnila téměř stovka našich velkých zákazníků. Hodnotili základní parametry služeb jako rychlost komunikace, kvalitu poskytovaných služeb, dodržování termínů, rychlost provádění jednotlivých zakázek a také, zda ceny odpovídají provedené práci. Výsledky nás příjemně překvapily. Hodnocení se pohybovala v průměru okolo 1,7 (ze čtyřstupňové škály). To znamená, že naši zákazníci hodnotili služby známkou „nad očekávání“ nebo „očekávané“. Zvláště nás potěšila hodnocení tohoto typu:
„Velmi přátelský a osobní přístup ke stálým klientům, kvalita překladů, úpravy textů na požádání, dodržování termínů.“
„Vstřícnost, vyřízení objednávek bez odkladu, milé chování a komunikace zaměstnanců, zájem o zkvalitňování služeb, cenová nabídka – konkrétně ušitá na míru naší společnosti.“
„Velmi si vážím technických dovedností Vašich projektovýchmanažerů a přátelského přístupu. Pro mě je velmi dobrá kvalitaa rychlá komunikace znakem něčeho výjimečného.“
Tato hodnocení nám vždy zvednou náladu a dodají chuť kezlepšování našich výkonů.
Máme velkou radost, že podle průzkumu nezávislé americké společnosti CSA Research stejně jako v… (číst dále)
Jestliže na našich chodbách uslyšíte hurónský smích, existuje poměrně vysoká pravděpodobnost, že… (číst dále)
Každoroční nezávislé audity naší práce podle požadavků norem ISO 9001 a 17100 jsou jedním z našich… (číst dále)
Koncem října jsme navázali na tradici vzdělávání našich překladatelů a uspořádali školení na novou… (číst dále)
Nějak takhle by se možná zeptala Milada Ježková, která ve filmu Kulový blesk pronesla legendární… (číst dále)
Další novinky »