Přibližně před rokem jsme prohlásili, že se zaměříme na ještě vyšší kvalitu našich překladů. Věnovali jsme tomu značnou část naší energie (i financí), zpřísnili výběr našich překladatelů a také zlepšili kontrolní mechanismy uvnitř naší společnosti. Pozitivní výsledky se dostavily! Přesto, že jsme opět zvýšili počet odbavených objednávek, konkrétně o cca 2 000, procento reklamací za rok 2014 se snížilo na 0,1 % z celkového počtu všech služeb (ve srovnání s 0,24 % v roce 2013). To je v meziročním srovnání o 58 % méně reklamací!
V rámci otevřeného ratingu Imper Zdravá firma jsme získali hodnocení „Excelentní“ a oficiálně se… (číst dále)
Oslava 35. výročí firmy ZELENKA se proměnila v pestrou, radostnou a nezapomenutelnou cestu kolem… (číst dále)
V dubnu se dvě naše kolegyně z německého oddělení vydaly na cestu do Mnichova. Měly tam totiž… (číst dále)
V březnu jsme úspěšně prošli nezávislým externím auditem dvou, pro náš obor naprosto klíčových,… (číst dále)
Nedávno se náš obchodní tým – ve složení Ivo Vedra a Matěj Machala – vydal na cestu přes kanál. Ne… (číst dále)
Další novinky »