V uplynulých dnech jsme vylosovali tři zákazníky, kteří vyplnili dotazník o „všeobecném hodnocení spokojenosti“ s našimi službami.
1. cenu – sadu nožů Tescoma získal pan Thomas z Německa
2. cenu – domácí slivovici ZELENKOVICE získala paní Petra z České republiky
3. cenu – pero PARKER získal pan Marek taktéž z České republiky
Všem výhercům gratulujeme a věříme, že je ceny potěší.
Názorů našich zákazníků si velmi vážíme a jsme rádi, že letos bylo všeobecné hodnocení spokojenosti vyplněno rekordním počtem zákazníků, přičemž drtivá většina hodnocení u nejdůležitějších měřítek byla „očekávaná“ případně „nad očekávání“. Oněmi klíčovými měřítky byly rychlost odpovídání, kvalita služeb, rychlost služeb, dodržování termínů, cena nebo kvalita informací na webu. Pouze ve dvou případech z celkových 312 bylo jedno z měřítek hodnoceno „pod očekávání“.
Děkujeme všem zákazníkům za jejich „věrnost“ a spolupráci při řešení projektů – včetně zasílání této zpětné vazby. Věříme, že vás nezklameme ani v budoucnu.
Doufáme také, že tato informace bude pozitivním signálem pro nové zákazníky při rozhodování o novém dodavateli překladatelských služeb.
V rámci otevřeného ratingu Imper Zdravá firma jsme získali hodnocení „Excelentní“ a oficiálně se… (číst dále)
Oslava 35. výročí firmy ZELENKA se proměnila v pestrou, radostnou a nezapomenutelnou cestu kolem… (číst dále)
V dubnu se dvě naše kolegyně z německého oddělení vydaly na cestu do Mnichova. Měly tam totiž… (číst dále)
V březnu jsme úspěšně prošli nezávislým externím auditem dvou, pro náš obor naprosto klíčových,… (číst dále)
Nedávno se náš obchodní tým – ve složení Ivo Vedra a Matěj Machala – vydal na cestu přes kanál. Ne… (číst dále)
Další novinky »