Průběžné zvyšování obratu v překladatelských službách klade vysoké nároky na všechny pracovníky naší společnosti. Abychom si udrželi dobrou pozici mezi předními evropskými agenturami, musíme používat moderní technologie i moderní metody řízení. Naše ekonomické výsledky za posledních 5 let ukazují, že jdeme dobrou cestou. Nepoužíváme žádné triky, řídíme se jednoduchým baťovským heslem: „Náš zákazník náš pán“. Toto heslo neztrácí na důležitosti v žádném oboru podnikání ani v žádné době. Všem našim spolupracovníkům i všem našim zákazníkům patří za spolupráci v minulém roce velký dík.
Audity podle ISO norem podstupujeme dobrovolně každý rok. Chceme tím všem našim zákazníkům a… (číst dále)
Protože chceme, aby naše spolupráce s překladateli šla jako po másle, každý rok se jich ptáme na… (číst dále)
Po těch více než 30 letech dodávání odborných překladů je nám jasné, že některé projekty zkrátka… (číst dále)
Ve druhém díle jsme se zaměřili na to, jak můžete na překladatelských službách výrazně ušetřit. (číst dále)
Abychom zákazníky i dodavatele ujistili, že kvalitu jazykových služeb bereme opravdu vážně,… (číst dále)
Další novinky »