V souvislosti se zavedeným systémem řízení kvality (QMS) mají všichni naši zákazníci od března tohoto roku možnost na zákaznickém portále provádět hodnocení kvality překladů. Tyto informace pečlivě sledujeme a evidujeme. Monitorování spokojenosti zákazníků je důležitým nástrojem pro hodnocení kvality naší práce.
Nedávno zveřejněný žebříček největších poskytovatelů jazykových služeb sestavovaný nezávislou… (číst dále)
Máme velkou radost, že se letos staneme hostitelskou rodinou v rámci akce Family Business Week… (číst dále)
V rámci otevřeného ratingu Imper Zdravá firma jsme získali hodnocení „Excelentní“ a oficiálně se… (číst dále)
Oslava 35. výročí firmy ZELENKA se proměnila v pestrou, radostnou a nezapomenutelnou cestu kolem… (číst dále)
V dubnu se dvě naše kolegyně z německého oddělení vydaly na cestu do Mnichova. Měly tam totiž… (číst dále)
Další novinky »