I když jsme na trhu již 27. rokem a pracujeme i pro ty největší firmy světa, nikdy nezapomínáme na to nejdůležitější. Naslouchat všem našim zákazníkům. Právě jejich zpětná vazba nám umožňuje být lepší, pracovat efektivněji a budovat s nimi ještě pevnější vztahy. Od začátku každé spolupráce chceme být pro zákazníky nejen špičkovým poskytovatelem jazykových služeb, ale také spolehlivým partnerem, o kterého se mohou kdykoliv opřít.
Otevřené otázky v dotazníku zpětné vazby detailně vyplnilo téměř 60 našich největších zákazníků a my bychom ze všech odpovědí rádi citovali dvě následující:
„Vynikající spolupráce s týmem, který má naši firmu na starosti - Eni Enkhbaatar a Zuzana Jurigová. Jsou profesionální, příjemné a vždy se s námi snaží najít nejlepší řešení. Děkujeme!“
Jsme rádi, když zákazníci ve svém hodnocení mluví o konkrétních členech našeho týmu. Měli byste vidět, jak to dokáže namotivovat do další práce, když zákazník ocení něčí snahu takhle napřímo. :)
„Jednoduchost a přesnost komunikace, oceňuji užívání standardní formy mailu, kdy velice rychle najdu info, které potřebuji. Oceňuji rychlost a ochotu při řešení jakékoli i drobné komplikace, nic se "nezametá pod koberec.“
Tato zpětná vazba ilustruje důležité hodnoty, na kterých agenturu ZELENKA stavíme. Například srozumitelnost komunikace a stavění se problémům čelem. Všichni jsme jen lidé a každý občas chybuje, důležité ale je, jak se člověk ke své chybě postaví. U nás řešíme věci na rovinu a těší nás, že to zákazníci oceňují.
Zákazníky jsme také poprosili, aby nás v dotazníku „oznámkovali“ pomocí jednoduché stupnice slovního hodnocení. Z výsledků vyplynulo, že úroveň kvality našich překladatelských služeb, rychlost zpracování zakázek a styl naší komunikace jsou „očekávané“ až „nad očekávání“.
I když je to podle nás slušný výsledek, nehodláme usnout na vavřínech a v roce 2017 budeme pracovat na tom, aby naši zákazníci byli ještě spokojenější. :)
Po těch více než 30 letech dodávání odborných překladů je nám jasné, že některé projekty zkrátka… (číst dále)
Ve druhém díle jsme se zaměřili na to, jak můžete na překladatelských službách výrazně ušetřit. (číst dále)
Abychom zákazníky i dodavatele ujistili, že kvalitu jazykových služeb bereme opravdu vážně,… (číst dále)
Máte na starosti objednávání překladatelských služeb? Pak je první díl naší nové série “Insider’s… (číst dále)
V rámci preventivních opatření souvisejících s pandemií koronaviru jsme podnikli řadu kroků. (číst dále)
Další novinky »